SUP-peruskurssi 29.6.

Marjaniemen Melojien jäsenille tarkoitettu yhden illan mittainen suppailun (stand up paddling) peruskurssi aloittelijoille tai jo muutaman kerran SUP-laudalla seisseille. Huomioithan, että jäsenyytesi tulee olla voimassa jo ilmoittautuessasi iltaan. SUP-kurssi on Marjaniemen Melojien jäsenistölle tarjoamaa lisäkoulutusta, eli se ei käy melonnan peruskurssista seuraan liittymiseksi.

Seuran jäsenille tarkoitetulla sup-peruskurssilla käydään läpi seuraavat asiat:

• seuran kalusto (erilaiset laudat ja niiden erot)
  • sopivan menopelin valinta, melan säätäminen oikein, turvallisuuvälineet
  • taloudellinen SUP-melonnan perustekniikka ja vinkit alkuun
  • varusteiden huolto melonnan päätteeksi.

Varaudu vaatteilla, jotka saavat reilusti kastua. Jalkaan sopivat melontatossut, paljasjalkatossut, jotka saavat kastua tai suppailla voit paljain jaloin. Merivesi on vielä lämmintä ja suppailuun saat mukavan rentouden kun kokeillet hieman kaatuilua ja laudan päälle nousua. Tuolloin ei veneiden yllättävät aallotkaan pelota tai häiritse jatkossa. Suppailu ovat mainio lisä kuntoiluun ja melojan perspektiivi on hieman erilainen tutuissakin maisemissa. Etenkin työkseen esim. päätteen äärellä istuville voimme lämpimästi suositella välillä melontaa seisaaltaan. Tule rohkeasti mukaan!

29.6. kurssi-ilta alkaa vajarannassa klo 18.30 viikkomelonnan startattua. Saavuthan niin, että olet ehtinyt vaihtaa melontavarusteet jo päällesi ennen klo 18.30.

Kurssille mahtuu viisi kurssilaista seuran kurssikalustoksi sopivien SUP-lautojen mukaisesti. Pienryhmässä saat myös enemmän irti menlontatekniikkaa käsiteltäessä. Kurssi on seuran jäsenille ilmainen. Mikäli et pääsekään paikalle - peruthan ilmoittautumisesi täällä ajoissa, jotta et vie joltain toiselta innokkaalta paikkaa. Vastaava kurssi on tarjolla 28.6., 29.6., 4.7. ja 6.7. arki-iltoina.

Osallistujat (max 5)

1. Hanna Huhtakallio